06 - 846 61 429

Complete traprenovatie nu vanaf € 500,-

Looking for a Specific Product?

[fibosearch]

Our Services

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES

Shop Our Products

Hoodies

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

T-Shirts

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Jeans

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

BROWSE ALL OUR PRODUCTS

More of us

Customer Reviews

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Good Stuff We do!

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

More From Us...

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

EXPLORE CUSTOMERS STORIES

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Heb je een vraag over onze vloeren, traprenovaties, bezorging of service? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – wij helpen je graag verder!

Bestellen en betalen

Levertijden en bezorging

Retourneren en ruilen

Legservice vloer en trap

Showroom en contact

Bestellen en betalen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen over bestellingen en betalingen.

Hoe kan ik een vloer of traprenovatie bestellen?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze website of door een bezoek te brengen aan onze showroom aan de Slinge 145 in Rotterdam. Natuurlijk kun je ook telefonisch of per e-mail je wensen doorgeven.

Kan ik ook een offerte aanvragen voordat ik bestel?

Ja, zeker! Bij Twins Vloeren & Trappen kun je vrijblijvend een offerte aanvragen via ons online offerteformulier of in onze showroom.

Is het mogelijk om advies te krijgen voor mijn keuze?

Absoluut! Onze specialisten staan klaar om je te adviseren over de beste vloer of traprenovatie, volledig afgestemd op jouw wensen en woning.

Kan een staal bestellen?

Je kan snel en gemakkelijk een staal bestellen via het contactformulier, mail of telefonisch.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Bij ons kun je veilig betalen via:

  • iDEAL

  • Klarna (Achteraf betalen)

  • Creditcard (Visa/Mastercard)

  • Bancontact

  • PayPal

  • Contant (alleen mogelijk in de winkel)

  • Op een andere manier betalen? Neem dan telefonisch contact op en we helpen je graag verder.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, via Klarna kun je eenvoudig achteraf betalen, zowel online als bij een aankoopadvies in de winkel.

Levertijd en bezorgen

Levertijden en bezorging hangt grotendeels ook af van het product.

Wat is de levertijd van mijn vloer of traprenovatie?

Meestal leveren wij binnen 5 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de voorraad en het type product. We nemen altijd contact met je op om een passende leverdatum af te spreken welke passend is voor beide partijen. In sommige gevallen kan het product al binnen 2 werkdagen klaarstaan.

Wat zijn de kosten voor bezorgen?
  • Bij bestellingen boven €2.000,- is bezorgen gratis in heel Nederland.

  • Onder de €2.000,- rekenen wij €100,- bezorgkosten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt je bestelling kosteloos afhalen bij onze showroom aan de Slinge 145 in Rotterdam.

Your FAQ Question here.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Retourneren en ruilen

Een retour of toch ruilen? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen of retourneren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je producten te retourneren, mits deze ongebruikt en in originele verpakking zijn. Zie voor alle details ons retourpagina.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je producten te ruilen, mits deze ongebruikt en in originele verpakking zijn. Zie voor alle details ons retourpagina.

Hoe werkt het retourneren en/of ruilen?

Neem contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden. De kosten voor het retourneren en/of ruilen zijn voor eigen rekening.

Legservice vloer en trap

We kunnen je vloer en trap uiteraard ook plaatsen, hieronder de meest gestelde vragen over onze legservice.

Kunnen jullie mijn vloer of trap ook plaatsen?

Wij bieden een professionele legservice aan voor vloeren én traprenovaties. Ons ervaren team zorgt voor een perfecte plaatsing, met oog voor detail en kwaliteit.

Zijn er extra kosten verbonden aan de legservice?

Voor het laten plaatsen van je vloer of trap rekenen wij een meerprijs. Vraag hier gerust naar tijdens je aankoop of offerte-aanvraag. Per dienst variëren de prijzen. 

Hoe werkt het retourneren en/of ruilen?

Neem contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden. De kosten voor het retourneren en/of ruilen zijn voor eigen rekening.

 Showroom en contact

Onze showroom is gevestigd aan de Slinge 145 in Rotterdam.

Kan ik alle vloeren en traprenovaties ook in het echt zien?

Ja! In onze showroom aan de Slinge 145 in Rotterdam kun je al onze producten bekijken en vergelijken, inclusief PVC vloeren, laminaat, vinyl, tapijt, vloerkleden en alle soorten traprenovaties.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze showroom is geopend van:

  • Maandag t/m zaterdag: 09:00 – 17:00 uur

  • Zondag: 12:00 – 17:00 uur

Tijdens feestdagen hebben we speciale openingstijden, hou hiervoor onze social media in de gaten.
Kijk voor meer informatie op onze showroom pagina.

Waar kan ik parkeren?

Je kunt makkelijk parkeren in de straat bij onze showroom. De winkel is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer via metrostation Slinge, bushalte Langehorst of tramhalte Langehorst.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op.
Wij staan altijd klaar om je verder te helpen!
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.